Tražilica
          
ON-LINE rezervacija hotela
Po kriterijima mali hotel Po karti
IZBOR DESTINACIJE
mali hotel
IZBOR HOTELA
mali hotel
DODATNI PODACI
mali hotel
moje rezervacije
posebne ponude

izvan sezone

Posebne ponude, akcijske cijene i paket aranžmani malih i obiteljskih hotela u predsezoni.
tečajna lista
Valuta Jedin. Vrijednost
EUR17,557787
USD17,168536
GBP18,815802
CHF17,035735
Konverter:
 = 
 
vremenska prognoza
Izvor: DHMZ

Koristi za članove

obiteljski hotel

KORISTI ZA ČLANOVE UDRUGE OMH UKLJUČUJU:

TRŽIŠNA PREZENTACIJA – MARKETING :

KATALOG OBITELJSKI I MALI HOTELI

Katalog Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela izrađen je vrlo stručno s posebnim osvrtom na destinacije u kojima se hoteli nalaze i naglaskom na prirodno i kulturološki vrijedne destinacije. Katalog je izrađen uz financijsku potporu Hrvatske turističke zajednice, prvo izdanje tiskano je u 60 000 primjeraka na šest različitih jezika (engleski, njemački, talijanski, francuski, slovenski i hrvatski jezik). Svake godine izlazi novi reprint kataloga Udruge OMH, upravo zbog velike potražnje za brošurom. Zadnji reprint je izašao na 11 svjetskih jezika u 120.000 primjeraka. Pripreme za reprint kataloga su svake godine u sedmom mjesecu u koordinaciji sa HTZ-om. Poslan je na adrese 300 turističkih agencija. Posebno je obrađena gastronomija te aktivni odmor kao zajednički proizvodi koji kvalitetom povezuju i obilježavaju sve članove. Hotel svakog redovnog člana predstavljen je na jednoj stranici kataloga na kojoj zainteresirani mogu uz četiri slike objekta naći i opis destinacija te detaljne informacije o hotelu (web stranicu, e-mail adresu, okvirne cijene, telefonski broj, adresu, broj soba, razdoblje rada hotela i druge potrebne informacije), dok su pridruženi članovi nabrojani na kraju kataloga po županijama sa svim kontakt podacima bez fotografija i opisa objekata. Katalog je izradio stručni tim dizajnera i tekstopisaca uz podršku Radne grupe za marketing i Upravnog vijeća. Izrađen po svjetskim standardima, katalog je dobio najbolje kritike iz stručne javnosti. Postao je osnovni alat komunikacije sa agencijama i tržištem.

SAJMOVI
Katalog Nacionalne Udruge OMH distribuiran je na sve sajmove na kojima nastupa HTZ i na sajmove na kojima Udruga zakupi štand za izlaganje. Udruga OMH svake godine nastupi na 6-7 sajmova na kojima putem kataloga predstavlja sve članove (WTM London, free Munchen, ITB Berlin, Beč, Gotteborg i drugi) Svi oni članovi koji se učlane nakon reprinta kataloga također budu predstavljeni na svim sajmovima na kojima nastupamo. Njihove promotivne materijale nosimo na svaki sajam i predstavljamo ih zajedno sa katalogom. Prilikom nastupa Udruge OMH na sajmovima svi zainteresirani članovi mogu posjetiti štand Udruge OMH te donijeti vlastite prospekte hotela.Također na štandu članovi mogu dogovoriti sastanke sa njihovim postojećim partnerima (agencijama,touroperatorima) ili budućim partnerima.

WEB PORTAL- www.omh.hr
Web portal Udruge OMH dva puta je nagrađen VIDI TOP DESET za kategoriju turizma što najveći natječaj za izbor najboljih web stranica u cijeloj regiji. WEB portal definiran je kao najvažnije sredstvo komunikacije s tržištem, a na usluzi je: korisnicima usluga - turistima i turističkim posrednicima (agencijama, turoperatorima i dr.),regionalnim i lokalnim pružateljima turističkih usluga koje upotpunjuju i obogaćuju turistički doživljaj u destinacijama članova Udruge, oglašivačima (gospodarskim subjektima koji kroz zastupljenost na portalu unapređuju prodaju svojih proizvoda i usluga) i medijima. S ciljem povećanja tržišne prepoznatljivosti na web portalu Udruge OMH hoteli su predstavljeni i kroz šest proizvodnih grupa koje su definirane marketing planom: hoteli za aktivni odmor, poslovni hoteli, 'heritage' hoteli, hoteli za odmor s obitelji, eno-gastro hoteli i wellness hoteli. Posebnost portala je i interaktivna karta Hrvatske sa grafičkim pretraživačem na kojoj su ucrtani svi hoteli članovi Udruge OMH. Uz poboljšanje komunikacije i odnosa s ciljnim grupama portal će služiti povećanju obujma posla za članice Udruge i na suvremen način odgovoriti potrebama gostiju. U svrhu ostvarenja tog cilja na web portal implementiran je i online rezervacijski sustav koji je na raspolaganju svim redovnim i pridruženim članovima te ga mogu koristiti bez ikakve naknade i na vlastitim web stranicama hotela. Udruga OMH je također uspostavila vlastitu facebook stranicu putem koje promovira sve hotele članove i portal OMH. U tijeku je i promotivna AdWords kampanja kojom na google-u preko ključnih riječi oglašavamo web portal Udruge na svim glavnim emitivnim tržištima.
SNIMANJE VIDEO-MATERIJALA
Udruga OMH organizira snimanje video-materijala za sve redovne članove, što uključuje snimanje „Virtualnih šetnji“ – panorama 360° koje omogućavaju pogled unutar i izvan hotela, i video-galerija koje sadrže kratke prikaze lokacije hotela, eksterijera i interijera, poglede iz hotela i drugo. Virtualne šetnje su postavljene i na web-portal Udruge te ih kao takve mogu koristiti naši hoteli članovi i na vlastitim web stranicama. Video-galerije se osim na portalu također postavljaju na YouTube te redovno promoviraju na Facebook stranici. Snimljeni video-materijali su također dio digitalne brošure „Obiteljski i mali hoteli“ na promotivnom DVD-u koji udruga distriburira zainteresiranim stranama i predstavlja na sajmovima.

STOTINE PREPORUČENIH AGENCIJA
U sklopu akcije «stotine preporučenih agencija za svaki hotel» ostvareno je da svaki član ima pristup bazi podataka od oko 200 agencija.Svaki član, umjesto sa 5 do 15 agencija s kojima je prije poslovao, na ovaj način vrlo lako može kontaktirati neku od kvalitetnih agencija preporučenih od drugih članova. Kroz ovako značajno veći broj agencija omogućeno je proširenje na različita tržišta (što će naravno rezultirati većom popunjenošću kapaciteta), ostvarivanje novih kanala distribucije te mreže novih kontakata. Svim članovima Udruge poslan je katalog preporučenih agencija, ali i istim agencijama poslan je katalog Udruge OMH (pošto sve agencije nisu bile dovoljno ili uopće informirane o svim obiteljskim i malim hotelima).Tako svaki član Udruge OMH može kontaktirati
bilo koju preporučenu agenciju i uspostaviti poslovnu suradnju. Na intranetu portala (za članove) postavljeni su popisi navedenih agencija. Udruga OMH surađuje sa glavnim turoperatorima na izradi zajedničkih brošura i nastupa na ciljanim tržišnim segmentima.

EDUKACIJA
Edukacija vlasnika i menadžera obiteljskih i malih hotela nastavlja se kontinuirano svake godine. Seminari koje
organizira Udruga uz financijsku potporu Ministarstva turizma su besplatni za sve članove.

Program seminara koji su održani u 2005.god. u četiri županije u trajanju tri dana:
„Pregled managerskih znanja i vještina“,
„Učinkovito vođenje i vizija“
„Delegiranje“

Program seminara koji su održani u 2006. god. u trajanju dva dana u hotelu “Park” u Splitu:
„(Novi) kanali distribucije, promocije i prodaje obiteljskih i malih hotela“

Program seminara održan u 2007. godini u trajanju od dva dana na Zagrebačkom velesajmu:
“Razvoj novih proizvoda za podizanje kvalitete cjelogodišnje ponude”
“Primjena modernih tehnologija u poslovanju obiteljskih i malih hotela”

Seminari, predavanja i okrugli stolovi održani 2010. imali su sljedeće teme:
„Korištenje društvenih mreža na internetu za unapređnje promocije i prodaje”
„Individualna On line promocija za hotele”
„On line prodaja kroz distributere hotelskog smještaja”
“Benefiti uspostavljanja eco standrada u hotelskom poslovanju”,
Prezentacija programa edukacije ‘Menadžment u malom obiteljskom hotelu’ Ekonomskog fakulteta u Zagrebu

Dosad održani seminari, predavanja i okrugli stolovi u 2011. imali su sljedeće teme:
„Javno-privatnim partnerstvom do konkurentnijeg obiteljskog hotelijerstva“
„HBOR – predstavljanje mjera i modela HBOR-a za financiranje turističkog sektora u 2011. g“
„Obiteljski hoteli - tržište za visoko kvalitetne i „eko“ domaće proizvode“ –Institut za turizam
„Mogućnosti plasmana malih hotela kroz specijalizirane agencije i turoperatore“- Ekonomski fakultet u Zagrebu                

Udruga svake godine svojim članovima omogućava dodatnu edukaciju kroz razne seminare, te je za 2011. godinu u planu i serija edukativnih radionica za članove udruge OMH pod nazivom 'Briga o gostu', u suradnji s British Council u Zagrebu.

KOMERCIJALNI ODNOSI
Cilj ostvarivanja ugovora sa dobavljačima je bolja suradnja sa domaćim dobavljačima, snižavanje troškova inputa
te bolja i kvalitetnija distribucija. Komercijalni uvjeti se posebno definiraju s ciljem da krovnim ugovorom Udruge svaki član ima povoljnije rabate nego što ima sam. U ugovorima su jasno definirane posebne koristi i rabati za članove Udruge ukoliko se budu htjeli koristiti sporazumima Udruge za bolju nabavu i niže cijene proizvoda kod navedenih partnera. Potpisani ugovori nikoga od članova ni na što ne obvezuju niti su ekskluzivni.


LOBIRANJE
Područje lobiranja i međuinstitucionalne suradnje i partnerstva biti će prezentacija stavova Udruge OMH i suradnja sa nositeljima turističke politike na nacionalnoj i lokalnoj razini, dobavljačima i ostalima posebice financijskim institucijama te svim drugim tijelima državne uprave.

ENO GASTRO KLASTER
Cilj Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela je afirmacija i podizanje kvalitete eno gastronomske ponude svakog člana i Udruge OMH kao brenda sa naglaskom na hrvatsku autentičnost iz svih regija gdje se nalaze hoteli. Nacionalna udruga OMH u cilju podizanja konkurentnosti svojih članova i novog segmenta, obiteljskih i malih hotela, u hrvatskoj turističkoj ponudi pokrenula je projekt eno gastro klastera te danas sudjeluje u  implementaciji posebnog standarda „Autohtona hrvatska kuhinja“ koji vodi i financira Ministarstvo turizma. Stoga se posebna pažnja posvećuje redovitoj edukaciji kuhara, konobara i sommeliera naših hotela članova u pripremi,dekoriranju i servisu jela i njihovom sljubljivanju sa vinima lokalnih proizvođača te se za njih svake godine organiziraju seminari i edukativne radionice radi afirmacije hrvatske autentične gastronomije.

INFO CALL CENTAR
Info Call centar Udruge obiteljskih i malih hotela kao jedinstven sustav podrške namijenjen je postojećim članovima Udruge OMH ukoliko žele proširiti dodatne sadržaje i budućim članovima Udruge OMH- poduzetnicima koji planiraju otvoriti mali obiteljski hotel ili u to pretvoriti svoje apartmane i pansione. Na raspolaganju su im sve potrebne informacije, uključujući trenutne poticaje Ministarstva turizma, priručnik za buduće hotelijere, pravilnik o kategorizaciji smještajnih objekata i dr. U Info Call centru smo stvorili bazu podataka ponuđača širokog spektra savjetodavnih usluga. U našoj bazi podataka nalazi se 70-tak kozultanata, arhitekata, interijerista i ostalih savjetodavnih kuća u hotelijerstvu iz svih regija Hrvatske koje korisnici mogu izabrati prema vlastitom nahođenju.
Pozivom na broj Izvršnog ureda Udruge OMH 021 317 880 ili ulaskom na info-call centar na portalu OMH i dobivanjem korisničkog imena i lozinke možete dobiti kvalitetne informacije putem telefona, faxa, maila, intraneta ili poštom.
 

Intranet članstva Udruge OMH

U izradi.

Korisničko sučelje za online booking sustav OMH

Adresa na kojoj članovi koji koriste online booking sustav na portalu i vlastitim stranicama putem korisničkog imena i lozinke* ažuriraju cijene te zauzetost svojih kapaciteta:

*korisničko ime i lozinku za pristup sučelju kao redovni ili pridruženi član dobivate prilikom postavljanja Vašeg hotela na online booking sustav, od tvrtke Internet partner koja održava online rezervacijski sustav OMH.

B2B portal za suradnju s partnerskim agencijama

Adresa na kojoj članovi koji koriste online booking sustav na portalu mogu pristupiti sučelju business-to-business portala za suradnju s agencijama:

www.omh.hr/b2b
*korisničko ime i lozinku za pristup sučelju koristite iste kao za online booking - podatke ste dobili od tvrtke Internet partner koja održava online rezervacijski sustav OMH. U slučaju da ste zaboravili korisničke podatke javite se u Ured pa ćemo vam ih ponovno poslati.


Udruga stalno unaprjeđuje koristi za članove o čemu ih redovito obavještava, a također sve korisne informacije za njihovo poslovanje im redovito šalje na mail i objavljuje na intranetu za članove.

Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte u Izvršni ured.

Izvršni ured
Nacionalna udruga OMH
tel: 021/317 880  
e-mail: info@omh.hr
e-mail: projekt1@omh.hr

fax: 021/317 881
web: www.omh.hr
facebook: www.facebook.com/small.family.hotels.croatia

OMH B2B
 CONTACT US
+385 (0)21 317 880
Hotels

Prijavite se newsletter
 

  Follow Me on Pinterest

   Subscribe to me on YouTube

javite nam se
informacije
pridružene članice






Generalni sponzori